صنایع غذایی ویسر

اولین و بزرگترین تولید کننده سبوس تخمیری و پودر جوانه استاندارد در کشور

صنایع غذایی ویسر

اولین و بزرگترین تولید کننده سبوس تخمیری و پودر جوانه استاندارد در کشور

  • ۱
  • ۰


نتایج تحقیقات جدید نشان داده است که زعفران می تواند به جلوگیری از کاهش دید چشم در سنین پیری و حتی بهبود دید در افراد دچار اختلالات بینایی کمک کند.

زعفران نه تنها سلول های گیرنده نوری در چشم را از تخریب حفظ می کند، بلکه می تواند از بیماری هایی همچون تحلیل ماکولار و التهاب رنگدانه ای شبکیه چشم پیشگیری نموده و همچنین آنها را بهبود بخشد.

تحقیقات نشان داده است که حدود ۹۰ نوع بیماری می‌تواند با این ماده درمان یا کنترل شود.

زعفران ماده‌ای است که حاوی موادی با خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی و محافظ اعصاب است. در واقع خواص درمانی زعفران به علت کارتنوئیدهایی است که در آن وجود دارد.

زعفران ماده‌ای طبیعی است که می‌تواند مشکلات بینایی را متوقف کند یا حداقل کاهش بینایی را به تاخیر  بیندازد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، تحقیقات پژوهشگران دانشگاه «آکیلا» ی ایتالیا نشان می دهد زعفران تاثیرات  اساسی روی ژن هایی دارد که کارآیی سلول های اصلی بینایی چشم را تنظیم می کنند.

این تحقیقات نشان داده است که این گیاه گران قیمت نه تنها سلول های بینایی چشم را از آسیب حفاظت می کند بلکه حتی قادر است روند بیماری های کورکننده مانند «ای ام دی» را کند سازد و یا حتی روند آن را در جهت عکس تغییر دهد.

درمان با رژیم افزودنی زعفران می تواند موجب احیای سلول های آسیب دیده چشم شود. زعفران علاوه بر  احیای سلول های آسیب دیده چشم، قادر به محافظت از آن در برابر آثار مخرب نورخورشید است.

محصولات ویسر

صنایع غذایی ویسر

باشگاه مشتریان ویسر


  • ۹۶/۰۱/۲۱
  • مرضیه مقامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی