صنایع غذایی ویسر

اولین و بزرگترین تولید کننده سبوس تخمیری و پودر جوانه استاندارد در کشور

صنایع غذایی ویسر

اولین و بزرگترین تولید کننده سبوس تخمیری و پودر جوانه استاندارد در کشور

  • ۱
  • ۰

خواص درمانی سمنو

سمنو غنی از مواد معدنی و مولتی ویتامین طبیعی

عید فرصت مناسبی است تا با خوردن برخی خوراکی‌های سفره هفت‌سین بیماری‌ها را ریشه‌کن کنید.

سمنو دارای ویتامین های K،E،A و گروه ویتامین های B12،B8، B5، B3، B1 و مواد مهم دیگر مانند فسفر، کرومیوم، روی، سلنیوم، آهن و مس است. 

پودر جوانه گندم، یک مکمل غذایی پر ارزش و سرشار از ویتامین E و ویتامین های گروه B است. امروزه، ویتامین E معجزه گر و اکسیر جوانی معرفی می شود. سلنیوم و منیزیوم موجود در جوانه گندم ، در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان، مؤثر شناخته شده اند. به اعتقاد برخی از متخصصان پوست ، مو و زیبایی ، جوانه گندم در درمان ریزش مو، رفع شوره سر و رفع انواع جوش صورت و ناراحتی پوستی مؤثر است. همچنین کسانی که از یبوست ، خستگی و بی حالی ، کلسترول بالا و دردهای عضلانی رنج می برند، باید از این ماده غذایی کمک بگیرند. اگر می خواهید لاغر شوید، پودر جوانه گندم را همراه با ماست یا سالاد کاهو ده دقیقه قبل از صرف غذا و اگر می خواهید چاق شوید، آن را ده دقیقه بعد از غذا میل کنید. 

آنتی اکسیدان موجود در سمنو سرطان را کاهش می دهد، استفاده از بتاکاروتن موجود در سمنو از بروز آسیب به سیستم های عصبی، بینایی و ایمنی جلوگیری می کند.

سمنو حاوی اسید فولیک، مبتلایان به کم خونی در تعطیلات نوروزی می‌توانند با مصرف این ماده غذایی، بیماری خود را کنترل کنند.
سمنو باعث رشد جسمی و ذهنی کودکان می شود، استفاده از این ماده غذایی تاثیر بسزایی در درمان عوارضی همچون ریوی، کمبود وزن، وجود فسفات در ادرار، سوءهاضمه، پادرد، مخملک، تب برفکى، نامنظم شدن ضربان قلب، دیابت، ریزش مو، یبوست و زخم هاى قرنیه دارد.
درمان مشکلاتی چون واریس، بى خوابى، پرکاری تیروئید، وجود خون در ادرار، زخم ها، فلج شدن، عفونت در بدن، برى برى، سرگیجه، آرتروز، زخم یا تورم زبان، آرتریت پا و شبکیه، پارکینسون، عوراض یائسگى، حالات روحی و روانی، هپاتیت و یرقان نیز با مصرف سمنو امکان پذیر است.
استفاده از سمنو باعث بهبود سختی زایمان، نازایی و شیردهی می شود، استفاده از این ماده غذایی باعث کاهش کالری بدن و کلسترول خون می شود.

  • ۹۵/۱۲/۱۸
  • مرضیه مقامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی